Nordsjö Expert app

Visualiser fargen umiddelbart på veggen og finn farge- og produktinformasjon
Se

Slik finner du nye kunder

Bedrift

Finn flere nye kunder ved å dele din lidenskap for bransjen


 

Du bør markedsføre deg selv til nye kunder selv når det er travelt. Da forbereder du deg for månedene som kommer og kan fokusere på forretningsutviklingen. Nøkkelen er å dele ekspertisen som du benytter deg av hver dag.

 

Tenk lokalt

Reising spiser opp tid og penger for malerfirmaer, så fokuser lokalt. Introduser deg selv for lokale byggefirmaer og markedsfør deg selv ved fellesområder som skoler, idrettshaller, barer og legeklinikker for å spre ordet om firmaet ditt. Vær stolt over referansene dine, og del dem med potensielle kunder.

 

Finn et fokus

Tro på tjenestene du tilbyr, og identifiser en målgruppe. Hvis det er familier med middels inntekt, som kanskje ønsker å gjennomføre oppussingsarbeid regelmessig, kan du vurdere å tilby finpuss som en del av jobben. Du kan også markedsføre deg selv med at du bare bruker vannbasert maling, noe som er miljøvennlig.

 

Vær unik

Reklame kan fungere, men bruk et design som skiller deg fra resten. Spreke fargevalg er et godt utgangspunkt. Brosjyrene får gjerne bedre respons hvis du bruker litt penger på en grafisk designer. Brosjyrer levert i posten gir et mer profesjonelt inntrykk og gir bedre resultater enn om du går fra dør til dør selv.

 

Vær tilgjengelig på Internett

Tradisjonell markedsføring for malerfirmaer har sine begrensninger. Det er viktig at du er til stede på Internett, men det betyr ikke at du trenger å bruke timer foran datamaskinen. En forretningsside på Facebook gjør det enkelt å nå ut til potensielle kunder, og Instagram er et godt verktøy til å vise frem bilder av arbeidet du har utført.


AkzoNobel
Nordsjö Professional Expert App appstore google play
Henter dataene, vennligst vent...