Godt å se deg
Ellers log in via email.
Velkommen til Nordsjö Professional
Eller logg inn med email
Opprett konto med mailadresse
Takk for din registrering!
Registration complete
Glemt passordet ditt?
Angi e-postadressen som er knyttet til kontoen din
Tilbakestill passordet ditt
Passordet ble endret
Glemt passordet ditt??
Would you spare a minute to answer 3 questions
Thanks!
We will send you colourful news every now and then.
Slett konto
Hva kunden trenger å vite om deg
Det er viktig med et godt førsteinntrykk, men det kan være fristende å fortelle potensielle kunder for mye for raskt. Denne sjekklisten på fem punkter er et godt utgangspunkt for en god start på kundeforholdet
Du er en ekspert
Når du møter en ny kunde for første gang, skal du snakke om ekspertisen du sitter på, hvor lenge du har arbeidet som malerfirma i bransjen og eventuelle kontakter med spesialistferdigheter som du kan tilkalle. Du må ikke anta at kunden er klar over alt du kan tilby. Jo mer relevant erfaring, desto bedre. Hvis du har arbeidet i gaten eller bygningen til kunden tidligere, eller i en lignende type bygning, sier du fra om dette.
Du er profesjonell
Akkreditering gir nye kunder visshet, noe som er nøkkelen til et godt forhold. Akkreditering gir deg også nyttig støtte og beskyttelse. Nevn relevante medlemskap i tillegg til forsikringer og profesjonelle garantier som kan vekke ekstra tillit.
Du går rett på sak
Malearbeid og innredningsarbeid kan være forstyrrende. Vær tydelig om dette, og fortell kundene hvordan du arbeider. Pakker du sammen på slutten av hver dag, eller tar du med deg alt når du drar? Hvis de vet hvordan du arbeider (og med hvem), er det enklere for dem å ha deg arbeidende i huset.
Du er inspirerende
Folk knytter bånd ved hjelp av historier, så finn ut at hvordan firmaet ditt kan fortelle disse historiene. Dette kan gjøres med før- og etter-bilder av tidligere oppdrag for å gi eksempler på ulike utførelser og stiler du kan tilby, eller kundeomtaler fra fornøyde kunder. Dra nytte av jobbene du fremhever. Potensielle nye kunder ønsker å se at du er like spent på mulighetene som det de er.
Du er tilgjengelig
Hvis det er enkelt å få tak i deg og du er til stede på Internett, føler kundene seg trygge på at du driver en holdbar forretning. Henvis dem til nettstedet ditt, hvis du har et, eller til kontoer i sosiale medier. Sørg for at visittkortene er påtrykt besøksadresse i tillegg til telefonnumre og kontoer i sosiale medier.
AkzoNobel
Tilføj en ny opgave
Tilføj en ny opgave
Redigér
Slet opgave
Er du sikker? Alle gemte noter, fotos og informationer vil blive slettet.
Gem farve
Gem under Min arbejdsplads
Gem produkt
Gem under Min arbejdsplads