Nordsjö Expert app

Visualiser fargen umiddelbart på veggen og finn farge- og produktinformasjon
Se

Ferdigstilling av prosjekt og hva du skal gjore nar malingen har torket

Kunde
Arbeidet er ferdig. Neste skritt er å være sikker på at prosjektet gir størst mulig avkastning

Prosjektet er ikke ferdig når malingen har tørket. Det er på dette tidspunktet du har muligheten til å tilføre bedriften mest verdi. Et godt sisteinntrykk kan føre til positiv tilbakemelding fra kunden, flere oppdrag og gode anbefalinger for potensielle nye kunder.

 

Den store avsløringen

La arbeidet ditt snakke for seg selv, sørg for at du rydder opp arbeidsområdet. Dette er øyeblikket du gir overlater hjemmet tilbake til kunden. For best mulig inntrykk skal det ikke kunne være mulig å se spor av selve arbeidsprosessen. Sett møbler tilbake på plass, fjern alle verktøy, og tenk på lyssettingen. Naturlig dagslys er best. Trekk fra gardiner eller persienner. Hvis rommet er mørkt, kan du slå på noe lys.

 

Gi kunden tid

Oppussingsprosjekter er svært personlige opplevelser. Gi kunden tid og plass til å se på det ferdige arbeidet. Ikke forhast deg med å spørre om kundens tilbakemelding, men vær klar til å lytte når de har noe på hjertet.

 

Tilby innsikt

Kunder kan være nervøse når de skal se det ferdig arbeidet for første gang. Når de har sett på det, kan du tilby profesjonell innsikt om utførelsene og forklare hvorfor du mener de fungerer i dette prosjektet.

 

Oppmuntre til tilbakemelding

Be om kundens tilbakemelding. Tydeliggjør hvor verdifull slik tilbakemelding er, og vær klar til å lytte til det som sies. Hvis kundens tilbakemelding er positiv, kan du spørre om de er villige til å skrive en referanse.


AkzoNobel
Nordsjö Professional Expert App appstore google play
Henter dataene, vennligst vent...